zondag 19 juni 2011

BJD Bio: Tsuki



Type en Merk doll: Fairyland LittleFee Female Chiwoo (Floating Head)
Skincolor Whitel skin
Naam: Tsuki
Nickname Suki
Type ogen: Default Ringdoll Lila ogen
Pruik/ kapsel: Monique Trix Zilver
Face-up: By me
Modifications: Geen
Geboortedatum: 28-04-2011
Leeftijd: 10
Geslacht: Vrouw
Horoscoop: Stier
Naam betekent: Maan
Persoonlijkheid: Tsuki is heel stil en rustig, ze past in dat opzicht goed bij Usagi, wie zich ook nooit kenbaar maakt.
Achtergrond: Tsuki is op het moment nog een floating head. Ik hoop nog een lichaam voor haar te kunnen bemachtigen, want ze is al wel helemaal uitgegroeid tot een compleet character. Helaas kocht ik haar als floatng head, me er niet bewust van te zijn dat ik haar zo leuk vond, en dat ik dacht dat ze wel een tijdje het lichaam kon delen met Usagi, maar helaas.
Familie: Geen
Andere relaties: Deelt een lichaam met Usagi, dat is toch wel een soort van relatie, denk ik :p
Huisdieren: Geen, op de huiskatten na
Hobbies: Kijken naar de maan en de sterren, daar is ze erg door gefascineerd
Doelen in het leven: Het hebben van een eigen lichaam
Favoriete quote: ‘Kijk! De maan!’
Favoriete kleur: Zilver en grijstinten.

2 opmerkingen:

  1. Tsuki is really cute <3 I would love to make an outfit for her ones if you let me!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Offcourse you may do that ^^
    That would be so sweet of you ^^

    BeantwoordenVerwijderen