woensdag 11 januari 2012

Foto post

Hey allemaal ^^

Jullie weten allemaal wel dat ik sinds kort mn eerste spiegelreflex camera heb, een Canon D1100 met Tamron 18/200 mm lens. (yeah dat zegt mij eigenlijk ook geen flikker :P).

Maar goed, ik wou hier een paar fotootjes showen :D
Concrit is altijd welkom :p
Ben al een beetje aan het spelen geweest met de instellingen, nu nog onthouden wat welke instelling ook alweer doet... (qua kleurtinten).

Ik wil over een tijdje graag een macro lens aanschaffen, want ik merk dat ik dat toch het meest probeer te doen, dingen van heel dichtbij fotograferen...

Anyway, op naar de foto's ^^























Sorry voor de foto spam :p

Morgen komt er een nagellak review over China Glaze's 'Lubu Heels' (zwart met rode glitter) en 'Skyscraper' (blauw met zilveren glitter)

Liefs,!

9 opmerkingen:

  1. Dankjewel :D

    Ik moet alleen nog ff leren hoe ik ze kan copyrighten, maar ik denk dat Denise me dat wel kan vertellen... :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fotos roos!!!

    Maar ik moet je wel adviseren, om zo min mogelijk je flitser te gebruiken ;)
    Vinden de katten ook fijner denk ik, haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Roos en ik ben benieuwd naar de nagellak review ^^
    Net als Irokoneko kan ik ook aanraden de flits zo min mogelijk te gebruiken. Ik gebruik zelf bijna nooit een flits (ook omdat ik veel in musea fotografeer waar er geen gebruikt mag worden) tenzij het echt niet anders kan. Foto's zonder automatische flits zijn toch vaak net wat mooier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zitten leuke foto's bij. En net zoals Irokneko zegt, proeer zo min mogelijk de flits te gebruiken. Ik heb de mijne dan ook vaak staan op de functie flits uit. Je zult zien dat ze dan ook mooier worden.

    En voor copyright op de foto's plaatsen heb ik deze link gevonden: http://descargar.benjaminstrahs.com/d-d-view-a14j4/UNIDREAM%2BPHOTO%2BWATERMARK%2BPROFESSIONAL/nl.htm

    Gratis te downloaden. Je hebt van die speciale programma's ervoor.Scheelt een hoop werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Of in photoshop: http://featofdesign.com/stephen/2011/06/11/photoshop-cs5-adding-a-watermark-to-multiple-images/#.Tw6mW4HW4yR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Irokoneko: De katten zijn er denk ik zo onderhand wel aan gewend, die draaien gewoon hun hoofd meestal weg :p Wel jammer dat ik dan hun open ogen er niet altijd goed op krijg.. Maar hier in huis met kunstlicht aan kan ik niet zonder flitser schieten omdat ik geen beeldstabilisator heb, dus dan zijn de foto's altijd bewogen... en ik heb ook geen statief, dus ik zal moeten werken aan een vaste hand krijgen xD

    @ Dieuwke: Ik vind foto's zonder flits ook mooier, ik fotografeer ook 9/10 x in AC (of is het nou CA xD) mode, en dan zet ik de flits altijd uit :)

    @ Denise: Er zijn in deze serie slechts 5 foto's met flits genomen :p Ik was er dus allang achter dat de flits het bijna altijd slechter maakt :p Ik zet hem alleen aan als de foto zonder flits niet goed belicht is, en dan schiet ik de foto opnieuw ^^ En dan ga ik kijken welke ik mooier vind, want uitzoeken van de foto's gaat toch wel de meeste tijd inzitten..

    En heel erg bedankt voor de links, aangezien ik toch ook een beetje wil leren photoshoppen, ga ik ook in mn bewerkingsprogramma een logootje kan maken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind vooral de foto's van Beest en de natuur eruit springen!:D

    BeantwoordenVerwijderen