donderdag 12 januari 2012

No nailpolish review... :(

Eigenlijk zou ik vandaag mijn nagellak review posten.
Eigenlijk had ik daar ook heel erg zin in.
Helaas was alleen het weer hier zo slecht en donker dat ik de kleuren vandaag absoluut niet mooi had kunnen fotograveren... Dus, morgen een nieuwe poging :)

Verder heb ik eigenlijk niet veel te melden, Yaora is gisteren voor een tijdje met Shirley meegegaan omdat zij zich graag wil orienteren op een BJD, en dan is er 1 mogen lenen van iemand natuurlijk altijd handig ^^ (en het is dat ik haar vertrouw :P)

Josh zn rolstoel gaat binnenkort weer naar Jildou om weer gerepareerd te worden, want het ding is weer eens uit mn handen gevallen.. ik breng gewoon ongeluk voor dat ding xD
Zo jammer, want hij is nog geen 1 x buiten geweest, en Josh wil nu toch echt wel een x een rondje crossen in zn stoel ;)

Maarja, eigenlijk verder niets te vertellen...

Tot morgen dan maar ^^

3 opmerkingen:

  1. Als de rolstoel gemaakt is moet je wel een keer foto's maken van Josh :)

    En ik weet wat je bedoelt..het licht was hier ook niet zo fraai, erg donker..Hopelijk morgen een betere en lichtere dag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jah ik wil al een tijdje foto's van Josh maken in zijn rolstoel, maar of het weer werkt niet mee, of Roos sloopt het ding... xD

    En ja, hopelijk een lichtere dag, ben morgen wel grotendeels buiten, dus dan maar eens proberen... als ik mn hand ver genoeg van de lens kan houden om een scherpe foto te maken.. Wordt nog moeilijk maar oefening baart kunst? :p

    Tijd voor een macro lens... :P:P:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een macro lens is handig ja. Heb er zelf ook een, maar dan nog wel van mijn vorige camera. Maar je hebt geen macro lens nodig om een mooie foto van dichtbij te maken :p Had gisteren een mooie foto gemaakt van een close-up van een bloemen haarclipje haha...De kunst is inderdaad ook om je hand stil te houden.

    Oefening baart kunst, het gaat je wel lukken :p Het ziet er naar uit dat het hier lekker weer is, en licht!

    Enne, arme Josh, zijn rolstoel die steeds stuk gaat :p hoe krijg je het toch voor elkaar xD

    BeantwoordenVerwijderen