maandag 16 januari 2012

Outfit Of Today

Ik vond het wel weer eens een leuk idee om een outfit shot te posten :D
Ik vond mn outfit vandaag leuk genoeg om te posten, dus tada! en ja, dat kan nu ook met mn awesome camera... xD

Outfit Rundown:
Shirt: MA Maxicimam
Rokje: Markt
Panty: Wibra (zwart met strikjes)
Schoenen: Schoenenreus

Ook had ik later mn Metamorphose vest aan, en een zwart bloemetje in mn haar (gekregen van Dieuwke)

En nu mogen jullie weer wachten op mn volgende post, lieve lezertjes :p

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ik loop dagelijks op hakken? xD mn ene paar schoenen heeft 8 cm hakken, mn andere 9,5 en deze 10 cm, maar das me toch net iets te hoog.. xD

      Verwijderen
    2. Zo ken ik je niet, maar ik zie je ook niet elke dag :p Als ik aan jou denk moet ik toch echt aan die nikes denken ;)

      Verwijderen
    3. lol xD

      die draag ik niet zo vaak meer, eigenlijk helemaal niet meer (alleen als ik bij voorbaat weet dat ik heel veel moet lopen of naar buiten ga om te fotograveren xD), wilde echt van dat 'imago' af :p

      Verwijderen
    4. Ah ok! Nou ik vind hakken je leuk staan :D

      Verwijderen
  2. Leuke outfit!
    Dat rokje dat je aan hebt is echt super leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen