maandag 9 januari 2012

Opschoning blog

Goh, er is weer eens wat leven in dit blog xD
Ja ja, ik moet meer bloggen, en ja hierbij beloof ik plechtig weer wat meer naar mn blog om te kijken want ik mis het bloggen toch wel.. Ik wil ook de blogs die ik eerder altijd volgde weer gaan volgen ^^

Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn blogposts over de lolita meme verwijderd, want ik vind het zonde om hem zo half te laten staan, misschien dat ik over een tijdje weer eens opnieuw begin lol xD

Zoals ik al op fb had gezegd, ik heb vandaag eindelijk een spiegelreflex camera (Canon D1100) gekocht en ik ben er ontzettend blij mee, ik hoop er vele mooie foto's mee te maken en deze eventueel hier ook te gaan posten :D

Gisteren was er weer de jaarlijkse lolita swap meeting, en dat was heel erg gezellig :D Mn lieve vriendinnen weer gezien en leuke kadootjes gekregen van Dieuwke ^^

Carel heeft mooie foto's gemaakt maar ik ben lui, misschien dat ik er later wat bij in zet, ik zal ze nu eerst eens op facebook gaan posten ^^

Hopelijk tot snel weer hier op mn blog ;) :D

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer gaat bloggen, hier zat ik op te wachten ;) Veel plezier met je nieuwe camera, en ik hoop vele foto's te mogen bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yay ik heb een trouwe volger die op me wacht! xD
    ik beloof dat ik meer ga bloggen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay, leven in deze blog! Kijk uit naar je posts :D

    BeantwoordenVerwijderen